fredag 27 januari 2012

God morgon!



Hahahah,skrattar högt åt den här bilden. Visar vilken nivå vi är på! MYCKET skratt blev det. Jag är väldigt nöjd med mig själv att jag sitter uppe med familjen och äter frukost kl.07.30. Tror vi alla steg upp kl.6.00......
Vaknade av att jag hade migrän och inte att jag var bakis.Det är klart att jag känner av att jag har druckit men jag tror jag dansade av mig det mesta bubblorna i huvudet i går kväll.

Gjorde ett vuxet beslut igår,som jag aldrig har gjort förrut.....Klockan ett i natt gick jag och en vän hem till för att ringa taxi åt henne istället för att gå ut på krogen? Har aldrig hänt!!!! Vi glömde först bort taxin och satt och snackade hemma i min soffa till klockan halv tre, utan alkohol....!

Fast det ryckte i mina party ådror så kände jag att en timme på  krogen inte var värt och idag mår jag såååå bra....Förrutom den förbaskade huvudvärken som jag har haft i flera månader!


Har köpt tre stycken nya lampor. Jag är inte riktigt nöjd med lampskärmen och skulle vilja byta ut den till något tuffare som skulle passa våran stil bättre. Känns lite gulligt det här....!?!? Är det nån som har bra förslag på lampskärmar????



Inga kommentarer: