fredag 23 december 2011

Happy!!!!

Jag är så LYCKLIG!!!!!!! Tänk att små ting,en förståelse, en uppskattning kan göra så mycket!!!! Jag är så GLAD!
Har hämtat ut ett paket idag från posten som legat och väntat på mig i tre dagar. Ett paket från rutstore.se

Så otroligt glad för dessa fina smycken!



Favoriten är den här som jag har på mig redan nu. Små nycklar, medaljonger och små "P" som i min sons  förnamn.Helt klart PERFEKT på min arm!


Glädje stund nummer två kom nu på kvällen efter ett antal timmars städning, shopping, dukning..... En leverans från två stor hjärtade personer  som vill ge en present som tack för att vi ordnar julen för familjen! =)  Jag och min man blev sååååå glada och vi uppskattar gesten så oerhört mycket! Jag ÄLSKADE presenten.....Grinade redan när jag såg märket på påsen som grejen låg i!




DAY HOME SIDOBORD!!!!!!!!! GHAAA, HAPPY, HAPPY, HAPPY!!!

Har grinat lille skutt tårar i en halvtimme nu....Så oerhört tacksam!!!! Hade inte haft råd själv att köpa det just nu!  Min jul är gjord!!!!! Ska krama min svägerska ett antal gånger i morgon när jag träffar henne och hennes man!
Puss, LOVE YOU!

Inga kommentarer: