söndag 25 december 2011

GOD FORTSÄTTNING!

Åhhhh nej, min mobil är trasig. KATASTROF!!!!!!!! Kan inte bli nådd.....Kanske ganska skönt när jag tänker efter!=) 
Tänk vad beroende man har blivit av sin IPHONE! Det är ju där det händer!

I går var det julafton. En otroligt trevlig dag med nära och kära! Festen slutade kl. 02.30.....så nu är vi lite små sega! =)

Jag var lite orolig att 23 stycken vuxna inte skulle få plats i våran matsal, men det fick vi!!!!  Jag vart så glad!







Jag och min dotter fick varsina UGGs.


Fick sååååå fina saker i år , så lite snäll måste jag ha varit ändå!
Ittla vin glas,Day Home sidobord, UGGs,  två stycken böcker om Carolina Gynning och tre skrivna av Sofie Fahrman, victoria secret tofflor, sällskaps spel och pengar!  Me very, very HAPPY!

GOD FORTSÄTTNING!!!


Inga kommentarer: