torsdag 24 november 2011

ZZZZZzzzzzz.....

Streching i omklädnings rummet på njoy. Trodde att jag skulle prestera bättre än 40 minuters träning. (10 min rodd + 30 minuter på stepmaskin. Men motivationen var inte på topp denna morgon.
Började med att jag inte kunde somna igår natt. Sedan kom som vanligt ungarna in på natten. Dom sista tre dagarna har min son varit sååååå täppt i näsan! Jag har legat och stört mig på hans andning och sprutat näspray mer i luften än i hans näsa. ( Svårt att pricka rätt i kolsvart rum.)
Mitt i allt detta så ligger ungarna och sparkar på varandra i sömnen och klagar på hur trångt det är!?!?
- Åhhhhhhh, det är så trångt. JAG FÅR INTE PLATS,AKTA ER! hör jag min son säga.
Men HALLÅ!!!!! Jag och min man ligger längst ut på varsin kant. Vågar knappt blinka för då ramlar jag ner från sängen.....Så här har vi legat sen barnen föddes! Vi gör det bara för att vi älskar att vakna upp med dessa två knoddar......Men ärligt talat, det är inte så mysigt längre när jag vaknar upp med fötter i ansiktet eller ett knä i magen.....Eller att nån försöker putta ut mig från min egen säng!

Inga kommentarer: