torsdag 24 november 2011

CARINA

Carina Isaksson var på salongen och gjorde naglarna hos Daniela  idag inför VM som går i Spanien i helgen. Carina Isaksson tävlar i fitness och har vunnit MASSOR av tävlingar och är med i världseliten! Rätt coolt va?! När hon inte tävlar är hon PT på njoy. Alla "fina damerna och herrar" i Västerås tränar ju självklart hos henne. Hon är en grymt bra PT som har pli på sina kunder. Dom kör stenhårt kan jag säga!:)
I alla år som jag tränat på Njoy har jag sett denna kvinna fara genom gymmet som en virvelvind mellan maskinerna. Ibland ser jag henne med 1,2...3 personer samtidigt och dom är lika så som små virvelvindar som far mellan maskin till maskin. Där står jag på min step (som vanligt 30 minuter) och åskådar detta.......Därefter lala jag runt i 30 minuter och lyfter lite HÄR och där......lite rygg, lite ben, lite rumpa...

En annan skryter om att jag har fått "lite" linjer på kroppen......Joda satte.......Har långt kvar tills jag ser ut så här!
Fantastiska kvinna!!!!! Jag är såååå imponerad av henne!


Inga kommentarer: