tisdag 29 november 2011

TIPS

Jaha, då har man gjort den här dagen också! Tränat, jobbat och nattat barn! Imorgon blir det en lång dag då jag börjar jobba kl.7.30 och slutar 18.00.
Ni som vill komma till mig innan jul  bör beställa tid nu/snart. Finns inte så många tider kvar..... Du kan boka på nätet www.color.se och sedan går du in på boka online. Eller så ringer du/ni till salongen och pratar personligen med mig om datorn inte ger dig några bra alternativ! :)

En hemlis.... och TIPS!
Jag såg att Denice på jobbet slog in massa små packet med ID smink som jag vet att hon kommer att sälja ut för GALET BILLIGT PRIS!!!!!! Säger bara PASSA PÅ! Sminket är värt mellan 350-1000kr ( kanske mer t.om???) .  Jag har redan lagt beslag på två packet som jag ska ge bort i julklapp!
Erbjudandet startar imorgon....först till kvarn! :)




Inga kommentarer: