onsdag 30 november 2011

Lååång dag....

Kul att man känner sig behövd ibland! :) Det känns BRA när folk blir glada att jag kan ställa upp och göra dom fina.Jag gör det för att jag tycker det är kul och för att jag vet att det uppskattas. ;)
Härlig och intensiv dag.....Men jag kände mig såååååå  trött och  hungrig sista timmen....:/

Imorgon ska jag följa med min son till tandläkaren. Han var lite bekymrad när han skulle gå och lägga sig för att han har ju faktiskt "slarvat " med tandborstningen  på kvällarna.....
MMmmm....Får se vad tandläkaren säger imorgon!? ;)

Herre Gud, vad är det jag ser på tv?!?!?! Bonder söker fru?????? Ser folk på detta? Ena människan värre en den andra? Mama mia!
Killen i vita jeans och 80-tals blekt hår/ Joe Labero look a like...och flickvän "same same but different look"???
HEEEEEEELLLLLLLOOOOOOOOOO!!!!!  Snälla mode polisen, vart är du????????


Inga kommentarer: