tisdag 26 mars 2013

Det börjar bra...


Det må inte varit årets bästa tränings pass i morse, men jag är nöjd att jag var tillbaka på gymmet. 2,5 kilo tyngre och noll muskler så stod jag i alla fall där och bara var glad.
Kroppen har inte riktigt hämtat sig från mina två influensor, men sakta sakta ska nog detta bli bra.
Min upplägg är att lyssna på kroppen. Försöka ta det lugnt och ta det i den takt kroppen orkar med just nu. 
Det får bli en långsiktig process.....Inte som jag brukar, effektivt och snabba resultat!!!!
Tråkigt, men så får det bli....:(
(Just nu är jag bara glad att jag står på benen igen.)

Igår hade vi två hantverkare hemma. Dom ska eventuellt göra om vårat lilla badrum på entre plan....Men, insåg att kostnaderna var större än vad jag någonsin kunde tro!
Trodde min man ÖVERDREV när han uppskattade vad det kanske kunde kosta...
Tydligen hade han rätt!!!
Skiter i badrummet, gästerna kan väl gå ut i buskarna och skita!
Billigare så.
Dom kan få en svart sopp påse att ta med sig ut.....

Nej, jag är inte bitter.....

jävlaskithelvetesjävlapengarhelvete.se

Inga kommentarer: