onsdag 27 februari 2013

Sne ryggrad och grå hårstrån.

Just nu är jag bitter.se

Fruktansvärt att ha ont. Allt detta har bara ledigt till en ond cirkel!
Därmed kommer jag inte jobba 100 procent varje vecka. Kommer att gå ner till 75 procent visa veckor för att i bästa fall kunna återhämta mig lite.

Kunder som vill ha tid hos mig. Snälla, var ute i god tid nästa gång. Kommer inte i fortsättningen( så länge som jag , mår som jag mår) inte kunna vända ut och in på mig som jag kunnat gjort förr.

Mina 10 timmars pass håller inte min nacke och axlar för längre!;)))

Hoppas att ni förstår!:)

Är ni ute i god tid eller får/har en tid så kommer jag lägga ner min själ i er. För yrket är fortfarande såååå roligt.... Behöver bara repa mig!

Mitt i allt elände med smärtor har jag hittat FEM grå hårstrån!

Nu går det bara ut för....

Jag har blivit gammal på köpet!!!
Är i chocktillstånd just nu.

Ingen träning, inga muskler, gråa hårstrån, blek hud, oklippt, ofärgad, stel i nacke och rygg....

Behöver jag skriva mer?

www. Pensionärshem.com







Inga kommentarer: