torsdag 7 februari 2013

Ännu en hemma dag....


Vi fortsätter att traska runt i vårat virus här hemma.....

I går hade jag hopp om att ungarna skulle vara friska idag.
Men nej, sonen vaknade i natt med hals ont .
Så dom blir nog hemma från dagis/skola en vecka till!
Det här tar aldrig slut....

Så ritblock , matlagning,mellis, te drickande, honungs drickande har plockats fram och tillbaka idag.

Det här med att vara hemma fru....Verkar inte så kul. Mat/diska/mat/diska........ 

Var nere i källaren i dag och letade efter en lampfot. Hittade en flytt kartong med MASSVIS med gamla kort!
 Tänk att det är såååå kul att titta på gamla kort?!
Jag blev alldeles till mig.
Resor som bl a  Thailand, Hong Kong, New York, Rom, Kuala Lumpur,  kort från min "singel" lägenhet, jag och Bingo på SILK . (Min man hade honom som gäst på sin f.d  nattklubb.)
Kortet där jag står i träningskläder är ca 5-6 månader efter att jag fått min först födda.
Och jag tyckte inte jag var så tränade då?!?!?
Har nog alltid varit "lite" hård mot mig själv!;)))
Var i ganska grym form kan jag säga nu, 6  1/2 år senare.

Inga kommentarer: