torsdag 14 februari 2013

God morgon VLT


Oj!

Vi har skrattat så tårarna sprutar här hemma!
Min man är INTE så nöjd med att mina sk. Maria Montazami toffsar är med på bild!
Hahahha!!!

Man får alltid ta tidningar med en nypa salt! ;)))

Jag går på gympa=GYM....

INTE så spontan väldigt kontrollerad...
Ja....Är "sprallig" i mycket men också kontrollerad i andra områden.

Mina två FAVORITER ....
Stämmer inte...

Ja,ja...

Kul var det!

Vi har många fina detaljer hemma som inte är med på bild.
Man kan inte få allt. ;)

Annars tycker jag reportaget är charmigt och bra från VLT!



I dag är det alla hjärtans dag!
Vi brukar inte göra så mycket än att vi kramas och pussas extra mycket.
Men i morse så hade jag faktiskt en liten överraskning till hela familjen. 
Olivia fick nagellack och små dekorationer som tillbehör.
Philip fick ett mini lego som han bygger nu.
Min man fick en ny outfit. 
Skjorta, byxor och strumpor.
Som sagt...Köper aldrig alla hjärtans dag presenter...
Men det är kul att överaska någon gång!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se artikel från ert hem.
Men det kändes nästan som att man fick en godis som man fick ta av pappret från men inte äta upp. Jag ville liksom se mer, det är så kul med inredning och andras hem.
Inte för att vara missnöjd, men en tanke bara. :-)

Unknown sa...

Jag ler. Kul att du tycker till, det gillar jag! Du får titta in på bloggen ibland då jag delar med mig av detaljer hemifrån! ;)
Kram