torsdag 15 november 2012

Blogg förändring!

Bloggen  har ändrat utseende för ett kort tag. Var det bättre innan??? Jag försöker att ändra den lite själv. Inte lätt när min man somnade ifrån mig för länge sen.Det är han som brukar slava när jag ger order att fixa hemsidor.....

Imorgon är det en stor dag.

Min dotter fyller 4 år och min son ska gå på sitt första disco!!! Båda ungarna har längtat efter att det ska bli fredag.Så förväntansfulla men för olika saker.
Min dotter har vaknat varje dag denna vecka och ställt mig frågan om det är fredag idag? och jag har svarat med att rabbla upp veckodagarna för henne.
Min son har vaknat upp varje dag och påmint mig om att han måste ha 40 kronor på fredag till inträde och godis. Jag tror det roligaste kommer att bli att handla godis för hans del, inte att dansa!

Klockan håller på att bli mycket och jag måste slå in alla paket som ska öppnas i morgon bitti.

God natt gott folk!

Inga kommentarer: