tisdag 19 juni 2012

Vila från min PT........:(

Nu har jag äntligen blivit frisk från halsont och förkylning och är villig att börja träna igen....Men då vet jag inte hur jag ska få ihop tiden???? Denna vecka jobb och inskolning med Phille, bygga salong, umgås med familj, vänner, midsommar......det fortsätter i en lång lista....

Dock fick jag lov att "göra slut" med min PT igår. En stor sorg i mitt tränings hjärta!!! Min tid och mina pengar går till en annan del av mitt hjärta.....Till MADE BY som ska byggas nu över sommaren! :)

Så nu blir det vila från stenhård träning ett bra tag och egen träning ska försökas på........Host, host.....
Jag började hemma i morse i nattlinne på hemmets motionsmaskin.......


Några minuter här och där i nattlinne eller träningskläder så KANSKE jag får ihop det! ;)

Inga kommentarer: