måndag 11 juni 2012

Heja Sverige!


Jag gillar Zlatan. Jag gillar killar med bra självförtroende och pondus. Sen att han inte är nån duktig talare i tv...Men vad gör det när han är duktig på fotboll?! För det är ju fotboll han håller på med....

Jag vill lära mina barn att dom ska tro på sig själva. Vill man lyckas slutar man inte när det börjar göra ont utan  man tar ett steg till. Allt handlar om ett starkt psyke och självförtroende. Detta förstår inte ungarna på i dag. Men jag vill att dom en dag vaknar upp och att mina ord sitter i ryggmärgen på dom.....;)
Jag hoppas att dom VÅGAR lyckas!

Nu handlar det inte bara om sportvärlden utan om att tro på sig själv i alla lägen.

Men självklart hamnar vi människor i svackor. Svackor kan vara väldigt tunga och jobbiga. Men vi lär oss utav dom och vi tar oss förbi dom och blir starkare utav dom.

En människa som aldrig har nått botten kan aldrig nå toppen!

God natt




Inga kommentarer: