fredag 29 juni 2012

Halloj!

Sista dagen på Color. Ut packad och klar. Imorgon ska bara nyckeln lämnas och sedan ska jag genast vidare till Made by där speglar ska packas upp!
Nervööööööööst, men så häftigt! Jag får nypa mig själv ibland och se om detta är sant!

Annars i mitt liv?

Tomten ser ut som skit....ogräs över allt! Har inte hunnit med trädgården alls. Jag önskar att jag ägde världens största presending så jag kunde gömma allt under det.
Träningen går inte alls längre. Det är 2-2 1/2 vecka sen jag var på gymmet senast......Har redan tappat formen....
Har knappt hunnit sett mina barn dom senaste veckorna.....

Men från och med imorgon har jag bara en salong och tänka på och då finns det lite tid för trädgård, barn,man,vänner,släkt och träning......

eller inte?!?! ÅTERKOMMER......



Inga kommentarer: