torsdag 7 juni 2012

Blä....

Efter att ha tryckt i mig en hel påse med katrinplommon så är min mage inte helt stabil. Hela huset är täckt av ett grönt moln.....säger Inge mer än så. Min man är "ganska" irriterad på mig just nu. Men det är svårt att hålla igen.....det gör ju ont ju!!! Träningsvärken jag har haft/har känns bättre nu, men kroppen har samlat på sig MASSOR av vätska efter tisdagspasset så kläderna sitter som korvskinn.Väldigt obehagligt!!! Är inte van att se ut så här. I min värld så är jag jätte jätte stor! Jag har inte vägt såhär mycket sen jag var typ i sjunde månaden med barnen. Jag vet också att det är MUSKLER som väger. Större delen av mig säger att det här är toppen. Starkare än någonsin, friskare, sundare och piggare men så finns den där lilla lilla djävulen som sitter på min ena axel som säger att jag måste gå ner 4 kg så jag blir normal igen...,Normal???? Vad är normalt? 50 kg och sluta äta, röker för att dämpa hungern och dricker kaffe för att se pigg ut?Och vill se ut som en anorextisk mamma? 53 kg och pillar i maten....+ stressad mage...55-57 kg tränar regelbundet äter rätt, mår bra och stark. Det är inte svårt att välja vem jag vill vara när jag ser det framför mig.

Inga kommentarer: