söndag 13 maj 2012

Söndag


Jag var kaxig igår och skrev att min man skulle bli skickad till Barnens hus och köp en studsmatta till mig och barnen.....Ja, ni läste rätt! Mig och barnen. Jag tycker det ska bli jätte kul med en studsmatta!
När barnen somnat så kanske jag smyger mig ut på tomten och "hoppar av mig lite"

Ja, vart va jag? Det slutade med iallafall att JAG åkte iväg för att köpa studsmattan. Jag är så där drygt hispig när jag vill nåt. Jag kan inte vänta!!! Och nåt som är ännu drygare är att min man VÄGRAR bygga den efterlängtade studsmattan idag.......Det känns som han gör detta i protest mot MITT IVRIGA JAG.

Åhhhhh,det kliar i mina fingrar.....Men jag ska inte gå ut klockan 21.32 och äns försöka mig på att bygga denna ställning. Jag vet att det kommer att sluta med att jag står och svär och kastar prylar omkring mig.

Förrutom att vi blivit med studsmatta idag så har vi varit hemma hos min mans morbror och ätit äkta italiensk mat. Som vanligt äter vi i flera timmar och magen är så full så maten fortsätter upp i strupen. Men gott är det ska ni veta!!!! Mama mia.....



2 kommentarer:

Jörgen@Tellus sa...

Trevlig läsning och du har rätt, varför vänta med att studsa till i morgon när det fungerar att göra det NU :-)

Marie Lagerkvist sa...

Jag vill också hem till Salle & äta mat