onsdag 23 maj 2012

Onsdag!

Det innebär 45 minuter tid med min PT Carina. I dag gav hon mig ett riktigt mördar pass! Herregud , jag skaka som ett asp löv mellan maskinerna. Jag ska sluta att vara så kaxig märker jag, för varje gång jag träffar min tränings GUD ger hon mig mer och mer vikter. Passen blir hårdare och hårdare.... Men samtidigt gör hon det med så mycket kärlek så man kan absolut inte hata henne. Jag är lika CARINA ISAKSSON frälst som alla andra nu! Tydligen hade hon varit på någon mässa i helgen och kom hem med inspiration och tränings tips....och självklart testar hon oss kunder det "nya".... Nästa gång hon ska iväg så binder jag fast henne i en av träningsmaskinerna här hemma! Jag är slut som artist för denna vecka!!!!! ;)

Galet ont i armarna!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men guuuuuud, tänk om man kunde få såna armar!!!! Heja Madde, grym du är!