söndag 27 maj 2012

Bröllops festen!

En underbar dag i går! Jag och min man var bjudna på bröllop ute i Badelunda kyrka och därefter var festen på Brunnby gård. Jag har inte varit på Brunnby gård sen 2007 då jag själv gifte mig!


Utanför kyrkan.


Gifta!!!



Efter vigseln, så åkte vi alla till Brunnby gård där vi minglade med bubbel i hand.


Några hade ont i fötterna innan ens festen hann starta! :)


Jag är lyckligt lottad! Stolt fru Myhr till herr Myhr!




TOASTMASTER OCH TOASTMADAM.


Bruden i mitten och tjejerna från jobbet runt om.


Nr.53 är jag! ja, jag fortsätter med att skriva om mitt "spännande liv" här på bloggen....


FANTASTISK GOD MAT FRÅN "FRANK".


Självklart var jag och min man kvar till sist.....Idag är jag MYCKET trött och mina fötter är SVARTA efter att jag slängt av mig skorna......


I dag är det ju morsdag. JAG VART väldigt överraskad av min man i morse när det låg ett paket i sängen! Inte likt herr ekonom.....



Detta fina plagg kommer från bästa JEANSBUTIKEN!  

I´M HAPPY!!!!

Inga kommentarer: