lördag 19 maj 2012

Berättelsen om denna vecka!


Skrev alldeles nyss hela storyn om min hysteriska vecka, men datorn la av när jag var på mina sista rader!!!!! Ghaaaaa!!!! Min oturs vecka är inte RIKTIGT SLUT ÄN!

Drar storyn ännu en gång....

Det började mellan söndagen-måndagen efter jag och min vän besökt IKEA. Måndag morgon stod mitt skåp på gymmet öppet....Inget var borta förutom körkortet och VISA  kort...
Men någonting sa mig att korten var hemma????

Följd på detta hade jag möte med min brud som gifte sig idag...Jag kände mig för första gången på MYCKET LÄNGE osäker, eftersom jag kände att jag inte fick fram vad hon ville....

Så kvällarna har gått åt att lösa uppgiften om VAD hon vill ha?;)

I veckan hade jag och min blivande kompanjon ett möte som sa att våra planer MÅSTE ÄNDRAS PRONTO....Vi fick tänka om och det blir till DET BÄTTRE FAKTISKT!:)

Nästa magont kom igen i torsdags då jag och min familj åkte runt halva stan och sökte mina försvunna kort som jag trodde hade glömt kvar i någon affär....
Inga kort så långt ögat kunde nå....

Fick panik IGEN och ringde och SPÄRRADE korten!

Torsdags kväll hade vi besök av mina närmaste vänner. Jätte trevligt med mycket mat och härligt skratt. Men innan dom kom ringde en av tjejerna och berättade att hon hittat mitt körkort och VISA kort i hennes väska!!!! 
Ingen av oss kommer ihåg när vi la ner dom där........Självklart på IKEA i söndags, men varför, hur kom dom dit?....i hennes väska???

Fredag morgon när jag stod ny duschad på gymmet ringer det från jobbet...

-Vart är du Madde?
- På gymmet svarar jag glatt!

Jag trodde jag började kl.9.45 MEN BÖRJADE kl. 8.45!!!!!!

-Det står två kunder och väntar på dig!

PANIIIIIIIK!!!

( komma försent till jobbet, händer mig typ ALDRIG!!!)

Allt ordnade sig tills det klev in två tjejer som ville ha mega förändringar!!! Mina kunskaper sattes på prov...

Den första klarade jag av galant men den andra hann jag inte klart och fick göra klart det sista efter stängning. (Resultatet blev toppen. )
Den som jag först inte hann klart ville ta bort sitt hemfärgade svarta hår. Håret gick ner till stjärten och hennes hår var tjockare än 4 stycken personers hår tillsammans. Resultatet skulle bli ljust och det blev det.:)

Min stackars man som trodde jag skulle vara hemma klockan 18.00 med Spicy Hot i handen fick vänta tålamodigt till kl.20.00......

Klockan 23.30 kom jag i säng efter att blivit tvingad av min son att se klart på Superman som gick på tv igår kväll....

Idag hade jag min brud och allting gick strålande!:)
(Tror jag, kvällen är inte slut än!)





Inga kommentarer: