onsdag 25 april 2012

Zzzzzz.....


Efter att varit på kurs i två dagar, varit spänd för tåg resandet, allt pluggande om aminosyror, curticula, cortex, PH-skalor,proteiner, vitaminer, mineraler, atomer, väte, magnesium, sträckbarhet, hydrofil,hydrofob och annat som skulle in i huvudet och sedan inte sover natten till idag för min son inte kan andas normalt så fort han blir förkyld.....ja, då är det svårt att vara på topp när man tränar morgontid!
 Gjorde ett halv bra pass hos Carina idag..... Dom sista tio minutrarna började huvudet snurra och jag trodde att jag skulle svimma.
Jag kände mig som en överkokt spaghetti!!!!

Jag är så besviken på mig själv att jag kände som jag kände....men får skylla mig själv när kost och sömn blir rubbat.

Så tråkigt, för nu är det EN HEL VECKA TILL jag får vänta tills jag får visa vad jag går för med Carina!!!! :(

Inga kommentarer: