torsdag 19 april 2012

LALEH


Idag har jag och svägerskan varit och sett Laleh uppträda! Medans jag var i konserthuset var min son och tittade på Eric Saade live! =)
Vi har blivit kulturella, vi i familjen Myhr!;)


Super duper plats fick vi. Andra raden från scen....(tack kära bror och svägerska för biljetterna!)
Wow, Laleh sjöng rakt in i mitt hjärta!!!!! Vilken tjej?!?! Så liten och späd men så stor som en stjärna! WOW,WOW!!!!


Hennes leende och ljuva röst får vem som helst  att tycka om henne!
Jag vill ha mer LALEH!!!


Fanns det mer människor som henne så skulle hela jorden bestå av kärlek! Jag var så lycklig när jag lämnade konserthuset. Ville nästan pussa på alla och ropa "jag älskar er" till alla som gick förbi mig. Jag blev också fångad av hennes konstnärliga "jag". Älskar hur hon rör sig på scen......
Ja, jag är LALEH besatt.....

Inga kommentarer: