lördag 21 april 2012

HÅROLOGI



På måndag ska jag åka till Stockholm/Spånga för att gå en utbildning om hårlära. När jag började som frisör jobbade jag på en salong där alla frisörer var Hårologer. Jag har länge velat ta upp mina gamla kunskaper men annat har kommit i vägen. Men nu ÄNTLIGEN!!!

Så på onsdag när jag kommer tillbaka till jobbet så har jag breddat mina kunskaper om hår och hälsa.

Men i dag är det lördag. Lördag innebär "massor av mys". Har redan ätit upp 1 kg godis.....och klockan är bara 15.30.......

Imorgon är det ridning med dottern min. Som hon har LÄNGTAT!!!! varje morgon när hon har slår upp ögonen så säger hon:
- Är det ridning idag mamma?

Och jag svarar:
- Nej Olivia söndag gumman.....SÖNDAG!

5 minuter går.....
-Mamma ska vi rida idag?

-Söndag........

Så här fortsätter det hela dagarna!!!!!! Tro mig, GANSKA DRYGT!!!!!!


Hamre ridskola. 


"TJAT-MAJA" och hästen TINY.



Inga kommentarer: