fredag 2 mars 2012

Härliga fredag!

Har haft spontan besök av bästa vännerna! Nu är vi alla mätta och belåtna på pizza, kebab och godis så nu har dom tog sitt pick och pack och rullat hem.
I morgon har våran son Taekwondo träning och efter det ska vi inhandla morgondagens kvälls middag som vi ska bjuda ett par goda vänner på. Självklart kommer att "Andra chansen" (Melodifestivalen) få stå på i bakgrunden som lite underhållning.
Jag spår att det kommer att bli en bra dag imorgon.

Annars är allt som vanligt...Började denna morgon med ett gympass.Både bra och dåligt att mina ben muskler börjat växa....Börja bli trångt i brallorna....Så nästa vecka måste jag lägga om min träning! Har ju kört 30 minuter konditinsmaskin+ 30 minuter all-round styrka, men nästa vecka blir det nog att lugna med styrkan och förbränna/promenera istället.
Jag gillar slanka muskler, därför bör jag också lägga in mera streach och övningar utan vikter.

Vågen står stilla....Väger fortfarande lika mycket som jag vägde för två veckor sen, vilket är bra. Jag var ute efter att bli slankare och muskligare och muskligare har jag blivit....
Nästa veckas uppdrag är att få ner volymen och få musklerna att se läääängre ut.....( Inte korta och kompakta...)

Nej nu är jag verkligen trött mössa, så GOD NATT!!!!


DAGENS CITAT:




 

Inga kommentarer: