onsdag 28 mars 2012

Hallelujah moment!

I dag var jag med om en timmes hallelujah moment! Det var som att det var en ängel som blev sänt från ovan som tog tag i mig och ringde i klockan!!!
I dag fick jag känna på att jag lever och ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN väcktes ENDORFINERNA upp i mig!

Tack och tack CARINA ISAKSSON igen att du tog tag i mig idag! Jag är så LYCKLIG!!!Nu vill jag bara ha mer och mer träning, motivationen är tillbaka!!!

Vi börjar om från början.

Jag var glad i morse att jag tvingade mig själv att gå upp klockan sex för att packa ordning träningsväskan, stryka mina och barnens kläder så jag kunde gå iväg och träna en timme.

När jag kom till gymmet mötes jag av Carina som är PT. Grejen är att jag har mailat henne om hon hade några tips på att få tillbaka motivationen.
Men det var bara att haka på henne och hennes kunder idag......

Jag var i total chock men löd allt hon sa....Insåg att jag gillar att få order.=)

Min kropp och muskler har inte skakat så av träning sen jag fri idrottade i mina unga dar! Älskar att känna när min kropp jobbar och fastän man är helt slut så kan man lite,lite till! Det var rena rama knockouten på mig idag! WOW!!!

TACK ,TACK CARINA och tack igen!!!!!


Inga kommentarer: