lördag 31 mars 2012

EGO TID


Halloj, halloj!!!

I fredags fyllde jag år, så jag gav mig själv i present "ego boost" tid! Jag var ledig från jobb,blogg,vänner och familj på dagen.
Morgonen började jag på gymmet. Jag premiär sprang på löparbandet i 30 minuter. (Har fortfarande TOK träningsvärk!) Därefter blev det överkropp+mage+5 minuter rodd.
Stötte på PT Carina som skrattade hjärtligt åt mig och tyckte jag skulle ta en IPREN!:)

Jag fick en super fin blus av min man och barn i födelsedagspresent. Han har köpt den från JEANSBUTIKEN i Västerås.


Tog mig tiden att cykla till TULLHUSET och köpte mig själv lite presenter. Det blev ett ljus från Tine K home, en vas och en halskedja som inte finns med på bild. 
Min mamma och pappa som befinner sig i Thailand har varit i ett tempel där munkarna välsignat en Budda medaljong TILL MIG. Den ska sitta på kedjan sedan.




"Ego lunch"

Rökta räkor, jordgubbar, röd grape och ett glas vin!

Super duper härlig dag i tysnad, träning,shopping och god mat följdes därefter av en super duper kväll med min man!

Vi åt en fantastisk middag på FRANK därefter hade vi bar häng på lite olika ställen. Träffade så mycket roliga människor. Kvällen avslutades på HATTFABRIKEN där jag dansade av mig det sista "Ego boosten"...

Lördags morgonen var dock inte lika rolig......Jag mådde som jag förmodligen förttjänade!:( Inte förns klockan två kunde jag stiga upp och göra mig ordning och laga mat för nästa mysigheter.
Lördags kvällen blev jätte lyckad med trevliga gäster, god mat och dryck.


Nu är det söndagen den 1 APRIL!

Vi får se hur många som kommer att försöka luras i dag????






Inga kommentarer: