måndag 26 mars 2012

Vad är det för fel????

Är helt slut efter att försökt att natta min dotter i en hel timme! Hon sover fortfarande inte!!!! Just nu babblar hon sönder sin fars öron nere i vardagsrummet....Fick precis reda på att hon hade tydligen slummrat till "nån" timme på dagen......
Pust och stön......

Som kvällsmat kan jag rekommendera lax i en gräddig spenat sås och pasta! Min sons favorit, han ÄLSKAR spenat och lax. Tydligen ingen favorit när det kommer till min dotter som ÄLSKAR kalla "hot dogs".....(Korv) Men annars är hon också en riktig grönsaks ätare... faktiskt.
VAD ÄR DET FÖR FEL???
Blir galen när det är strul med vårat nätverk. Har försökt att få i gång datorn i fyra timmar nu och NU funkar det. JIPPI!!!! Jag är så dator besatt!


Snart, snart ska jag och min man gå på bröllop. Ska bli så kul!!! Jag verkligen längtar. =) Så snart, snart ska jag ta och ta tag i att leta efter festkläder på riktigt! ;)

Inga kommentarer: