fredag 24 februari 2012

Lev här och nu!

Ligger i soffan efter kvällsmiddagen och jäser. Nu vet jag vad prinsessan ska heta! Det gör ju ni också förstårs! ESTELLE! Otroligt fint!!! Men inget kunga namn direkt....? Men det kommer det att bli med tiden givetvis. Blev utskrattad på jobbet i dag igen för mina spännis bilder! Hahaha, jag skrattar jag med för jag lägger ut mina bilder med glimten i ögat. Ni som inte känner mig så skrattar jag mycket, skämtar om saker och ting. Tar bloggandet inte så allvarligt utan vill skapa en blogg som är en blandning av skoj, bus, mode, tankar och skratt!Jag tycker inte att jag är snyggast i världen fast jag önskar att jag vore det....men jag bjuder på mig själv! Jag lever här och nu och utnyttjar min tid på jorden så gott jag kan! Tycker synd om människor som inte vågar ta chanser eller bara står i ett hörn och inte vågar göra sig hörda....lev här och nu och strunta i vad andra tycker och tänker! Det finns folk som lyckas och folk som inte lyckas. Jag vill lyckas. Min lycka är att min familj och jag mår bra. Att jag gör saker som får mig att må bra. Att jag vågar chansa på mina magkänslor. Lyckas för mig är att VÅGA LEVA.

Inga kommentarer: