onsdag 29 februari 2012

Jag



Jag är född på 80-talet. Ingen vacker tid som jag kan minnas! Kommer ihåg mig själv med buskiga ögonbryn, hem permanentat hår ( dålig perm...så det blev bara ris av håret och inga lockar!), kort stubb lugg, kläderna kom från Klädhuset M....( finns säkert fina kläder där, men morsan köpte det som var billigt och omatshande?!.....)
Ja...inga heta år för min del!!!

Mina stora idoler var Michael Jacksson och Madonna. Jag ville dansa som Michael och se ut som Madonna.

Lite sköna bilder från 80-talet:



 

90-talet var inte heller mina bästa år! Jag hade stilar som hip hoppare, skateare, raveare, pojkkort hår, Jennifer Aniston hår och småflätor( "rasta" ) i hela håret........Suck.....
90-talet påminner mig också om alla pojkband och Spice girls.

Bilder från "sköna " 90-talet:





 2000-talet blev en stor förändring i mitt liv!
Mode, pengar, kost medvetenhet, gymträning,märkes prylar och nattklubbar  tog över mitt liv!
HAPPY YEARS! ( Nu kunde jag ÄNTLIGEN köpa mig snygg! ;) hahahha!)

Inga kommentarer: