måndag 27 februari 2012

En dröm.....

Jag vaknade upp och blödde näsblod i morse! Jag som aldrig blöder näsblod? Jag hade en sån otrolig stressig dröm i natt, där jag sprang och sprang och skulle passa tider.

Jag drömde att jag skulle flyga till London med mina två närmaste vänner. Jag hade missförstått allting när jag ringde den ena vännen som redan befann sig på flygplatsen och väntade på mig.....Jag skyndade mig hem och packade en väska, min man körde mig till flygplatsen och där delade vi på oss för att leta upp min vännina.....Grejen var att när jag väl hittade henne så var min man borta och resväskan låg i bilen som stod i garaget under flygplatsen. Till slut när jag virrat omkring hittar jag på min älskling.....Men då har jag bara en minut till att incheckningen stängs igen......Tar hissen ner, hämtar min väska men när jag ska åka upp till andra våningen så kliver två killar in och trycker på knappen så vi ska till nionde våningen. Hissen åker i raket fart uppåt och jag ser hur vi passerar den våningen jag skulle av på och börjar gall skrika i frustation. Slänger mig på golvet och skriker Ghaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Jag missar mina vänner, semestern, flyget.Den enda som var glad var min man som fick bilnyckeln så han kunde komma hem efter en stund av galenskap på flygplatsen.

Sen vaknade jag med blod över armen från näsan........

Grejen är den är att jag har förkortat denna story till en pytte berättelse. Det är så mycket annat som händer, mycket känslor, magont,personer som är inblandade......Ja, skulle kunna skriva  en hel bok om min dröm! Men så blir det inte i dag.

Inga kommentarer: