söndag 8 januari 2012

Westeraaaaaaaas!

Jag skrattar och gäspar om vartannat. Vi besökte Nya Hattfabriken igår. Super trevligt med god mat och dryck! Tyvärr var det så mycket folk på "Hatt hyllan" som ligger på övervåningen så det var svårt att få plats där... Men party glada människor som vi är så åkte vi hem till oss dansade loss till klockan närmade sig 04.00
Ännu en söndag med huvudvärk....=)

Helt klart värt att må som man gör på söndagarna när man umgås med så härliga människor som får en att skratta så man ligger dubbelvikt! Det är livet!!!

Säger bara:

Westeraaaaaaaas! Im a gaaaangSTA FRÅN.....Enskede! Hahhahaha, skrattar ihjäl mig!!!! Ingen som förstår, men det gör ni som vi umgicks med igår.

Bara så alla vet så beslöt jag mig för att sluta som frisör igår kväll.... Jag har en annan karriär på G! =)
(Självklart ska jag inte sluta som frisör......) Men det var kul att leka med tanken som nåt helt annat! =)



Inga kommentarer: