tisdag 31 januari 2012

Vi ses i vassen!


Har en stark känsla av att jag inte kommer att vara med "BEACH 2012"....Jag kommer att stå och trycka i vassen medans ni alla hurtigbullar till människor äter bra kost och går på gymmet 3-6 dagar i veckan!
Kommer aldrig ur min svacka. Om jag inte är TOK trött, så är jag TOK sjuk och om jag inte är trött eller sjuk så är jag bara jävligt lat för tillfälligt. Och ja, jag kan inte stå över allt godis, vin drickande,små ätandet.......
Jag är slut som artist!!!!!

Jag känner mig så här:


 Glad och nöjd för det mesta., men jag känner mig just nu som Jennifer Lopez förra graviditet.....Man gör ordning sig,sminkar, fixar håret men kroppen ser inte ut som den brukar.....

Kanske ska sluta äta semlor och fika bröd som finns på jobbet?!




Inga kommentarer: