tisdag 24 januari 2012

Vakna i morse 05.00 av FACEBOOK......

I morse vaknade jag klockan 05.00 av att det plingade till i min telefon. Suck....Hade glömt att sätta den på ljudlöst plus att jag har glömt att ta bort facebook informationen om nån vän skickar en länk eller berättar var den håller hus klockan 05.00 på morgonen.
Ni tjejer vet vilka ni är som tränar på IRON den tiden  på dygnet!!!!!! =) Jag kunde inte somna om.....Så klockan 05.30 ställde jag mig på våran crosstrainer och hann träna 30 minuter innan första barnet vaknade! Så jag vet inte om jag ska tacka er träningshurtiga människor för att ni väckte mig?! =)

Nu har jag precis satt i mig en MEGA portion spaghetti och köttfärssås!!! Jag kan verkligen äta som en man när jag är hungrig! Jag vet att det är ingen som tror mig, men min familj vet! Min man brukar säga att jag äter som en hund....Jag äter tills jag storknar! 2 stycken herr portioner med MASSOR av kolhydrater,fett och kött! OCH DET VAR MUMS,MUMS,MUMS!!!!!!!! Min man är såååå duktig på att laga riktig god italiensk köttfärssås.
Men nu är jag så mätt så jag vet knappt vad jag ska skriva......Zzzzzzzz

    

Inga kommentarer: