fredag 2 december 2011

Västerås och klockan är runt 22.00


Sparkade igång denna dag med att dra på mig mina slitna Dr Martens. Min första kund i dag var min brors fästmö som bär på deras baby som är beräknade till slutet av januari. Åhhhh, det är så efterlängtat från min sida!!!!! Äntligen ska min store bror bli PAPPA!!!!! LÄNGTAR,LÄNGTAR,LÄNGTAR!!!!!

Min favorit tjej är på tv just nu och hon är OCKSÅ GRAVID! Hon heter så mycket som CAROLINA GYNNING! Gud, hon pratar så snabbt så jag knappt hör vad hon säger! :/ Bättre att läsa hennes blogg.......så jag förstår nåt.


I veckan fixade världens bästa Denice mina naglar. Röda och fina, matchar juletiden PERFEKT!
( Ja, jag vet......Jag gör smyg reklam för en av mina favorit märken GANT.)


Ännu en smygis, så här en fredag kväll..... Det här en av tränings klockerna jag skrev om. too2late.com
Finns i flera färger. Rosa,blå,lila,vit.....man kan ändra färg på klockvisorna,det finns andra coola modeller också. Återkommer om klockorna senare! ( Jag har själv fått smygprova dom idag....)


Nej, nu ska jag fortsätta att äta på mina JÄTTE oliver som jag bara ÄLSKAR!

Inga kommentarer: