onsdag 28 december 2011

Fyndat på IKEA!

Fyndat på IKEA i dag! Linneskåp ordinarie pris 3995 kr , nu 1195 kr.



Granen ska snart ut....Stackars grenar hänger rakt ner och är snus torra....Men den har  gjort sitt för i år och herr Gran gjorde det helt PERFEKT! Ståtlig, lång och kraftfull har den förgyllt familjen Myhrs önskemål!
Men när herr Gran inte finns mer, så blir det tomt i hörnet...:(  Och då tänkte jag att herr Edland från IKEA kunde göra oss lyckliga! =)



I dag har vi haft fin besök av tre tjejer! Jätte mysigt!!! Dom tog med sig sina hembakade saffrans bullar som var årets första plats VINNARE! Det finns en till familj som också gör himmelsk goa saffrans bullar.....Kanske att dom delar plats??? ( Jag har nog två saffrans bulls vinnare!)

Jag är så glad att jag fick gosa med en liten bebies idag! Sååååå söt! Bara tre månader....Det var ett tag sen mina barn var så små!

Inga kommentarer: