fredag 25 november 2011

HEJ FREDAG IGEN!!!!

Säger bara HEJ FREDAG! Herregud vilken dag jag har haft!!! Började redan på morgonen när jag fick i uppgift att färga om ett "misslyckat hemma färgat hår" ! Håret var GRÖNT! :/
Önskemålet var att bli guldblond med ljusa slingor! Jag hade endast två fjuttiga timmar på mig. Min första tanke var " SHIT MAJ-BRITT, hur f-n löser jag detta utan att avfärga?" Detta kommer att ta 3-4 timmar?
Men på nåt konstigt sett löste jag det GALANT utan avfärgning!!!!  Så jäkla nöjd över mig själv och resultatet. Dock vart jag 40 minuter sen.... min nästa kund hade en tid att passa så jag la på en extra växel .Det var svettigt ett tag när jag stod och föna min "gröna" kund och nästa kund satt i schamponeringen med inpackning med kaffe i handen och väntade, samtidigt söker en kille efter mig som skulle köpa produkter och boka tid hos mig och en kund i telefonen väntade på att också få en tid hos mig!!!!!! Jag trodde jag skulle bryta ihop för en kort sekund.....MEN vad ska man göra? Bara dra på smil banden ännu mer och andas........
Tro det eller ej, alla gick därifrån nöjda och jag fick tillslut 10 minuters paus och åt min lunch, keso+frukt+kaffe....( Hann inte köpa lunch, men det gjorde ingenting för jag NJÖÖÖÖÖÖT över att allt hade gått BRA TILLSLUT! ) Kaffet+keso+frukt har aldrig smakat så GOTT som i detta utmattningsläge!!!!

Nu sitter jag hemma med familjen och njuter av att det är fredag kväll! Vinet står och väntar framför mig, godis skålen är framme och min dotter förklarar sin kärlek för familjen.
- JAG ÄLSKAR DIG PAPPA, JAG ÄLSKAR DIG MAMMA, JAG ÄLSKAR DIG PHILIP OCH JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR MIG SJÄLV!

( Nån som kommer att få bra självförtroende!?!?)

Inga kommentarer: