måndag 21 november 2011

Godmorgon!

Godmorgon!
Sitter vid frukost bordet med kaffet i ena handen och skålen med mini keso och frukt i andra. Träningsväskan står ute i hallen och väntar på att få bli använd. Med lite tur så kanske jag hinner iväg på lunchen! Skulle behövas efter denna äta och dricka helg.;)
Det har gått precis en vecka sen jag tränade sist och jag känner på en gång hur lat jag blir när jag bara tänker på träning. (Imorgon kanske,imorgon.....) Tror att jag har en liten förkylning på G, så det kanske också påverkar min motivation.....?

Här hemma är det för övrigt lugnt och skönt efter att barnen och min man åkt iväg. Vad är det med flickor och 3 års trots??????? HERREGUD, snacka och vakna upp med en drama queen varje morgon!
JAG får absolut inte ens peta på henne.
-PAPPA!!!!!!!!!!!!
Min man kan inte ens ta ett steg i sid leds utan att hon börja gråta. Egentligen ska man ju bara passa på och njuta nu efter att båda barnen faktiskt hängt och dingla i mina tuttar som bebisar och sedan haft sin mamma period där jag gick och bar på dom, mata dom, la dom för natten......klädde dom.
 Alla mammor, karlarna får sin tid dom å!!! =)

Inga kommentarer: